Drukowanie plików

etykiety na roliPliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane.

Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie.

Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw. Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK.

Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera.

Reklamowe ulotki, bannery itp.

Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów. Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe. Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens. Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy. Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.

Usługi poligraficzne

etykiety na roli Różnego rodzaju usługi poligraficzne polegają na bardzo trwałym oprawianiu i wykańczaniu książek.
Dzięki temu można z nich korzystać przez wiele lat i stale dopuszczać do sprzedaży.
Jednak zanim książka trafi do sprzedaży musi zostać dobrze przygotowana także pod względem językowym, a nie tylko pod względem trwałości wydruku.
Tylko wtedy będą mogły być wznawiane kolejne jej edycje.

Dlatego przygotowywaniem książek do sprzedaży zajmują się całe zespoły redakcyjne i graficy, którzy zajmują się także przekazywaniem do zakładów poligraficznych odpowiednich adnotacji, na podstawie których będzie można w fachowy sposób przygotowywać książki do sprzedaży.

Tak dobrze przygotowane książki staną się na pewno bardzo atrakcyjne pod każdym względem..

Dodane: 12-04-2017 04:20

Tagi: druk cyfrowy etykiety poligrafia reklama marketing

Widok do druku:

etykiety na roli