studio badań telefonicznych

Przedsiębiorstwa typu umożliwiają prowadzenie sprzedaży telefonicznej i rozmów z klientami w oparciu o indywidualne systemy do prowadzenia statystyk.
To świetna szansa dla średnich biznesów, poszukujących firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.

Przedmioty badań marketingowych

Istnieje wiele metod badania potencjału danego produktu czy usługi.
Jednak wszystkie polegają na zminimalizowaniu podejmowania złych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produktów.

Można wyróżnić kilka głównych typów, czy też rodzajów, badań marketingowych. Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt będzie popyt lub czy popyt na już istniejący będzie się zwiększał.

Badania sprzedaży i rynku oceniają pojemność rynku oraz mają ustalić udział danej firmy na obecnym rynku zbytu.

Badania reklamowe dotyczą treści i skuteczności kampanii reklamowych, np.

reklam w sieci.

Ankieter w Wiki

Wywiady kwestionariuszowe mogą być realizowane z użyciem kwestionariusza papierowego PAPI lub elektronicznego CAPI i CATI.
Same wywiady są najczęściej realizowane w: domach respondentów, w miejscach pracy, w miejscach gdzie przebywa dużo osób (in-hall) lub w konkretnych zbiorowościach (badania audytoryjne np. uczniów szkoły). Zadaniem ankietera bywa też wyłącznie rekrutacja osób na badania - zarówno prowadzone w miejscach publicznych (in-hall) jak i na badania jakościowe np.

zogniskowane wywiady grupowe.

Ankieterzy zajmujący się wyłącznie rekrutacją są często określani mianem rekruterów. Innym zadaniem ankieterów jest przyjmowanie roli "Tajemniczych klientów" w badaniach typu Mystery shopping.
W tym kontekście powinno jednak mówić się o audytorach a nie ankieterach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ankieter

Osoby zatrudnione w studiu badań cati

studio badań telefonicznych Studio badań cati zajmuje się przeprowadzaniem badań ankietowych wśród wybranej przez siebie grupy respondentów.

Pracownicy studia badań cati przeprowadzają głównie badania telefoniczne, chociaż na zlecenie swoich klientów mogą przeprowadzać również inne rodzaje badań.

Dlatego w studiu badań cati zatrudnieni są socjologowie i telefoniści, a także komputerowcy i analitycy.
Posiadają oni pewną grupę respondentów, którzy zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych, a oprócz tego starają się znajdować dodatkowe osoby chętne do przeprowadzenia badania wśród osób posiadających określony profil pasujący do rodzaju przeprowadzanego badania.
Zatrudnieni przez cati respondenci o nowych badaniach dowiadują się w sposób telefoniczny lub za sprawą poczty email..