www.at-rem.pl

Czym są wyniki organiczne?

Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych. Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty.
O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1. Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika. Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane. Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie.
Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów.

Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi.

Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne

SEO a skuteczny marketing

www.at-rem.pl W ostatnim czasie coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny dla skutecznej reklamy jest e-marketing.

Nic dziwnego, że SEO jest coraz bardziej popularne nie tylko wśród osób, które chcą wypromować własną działalność gospodarczą, ale także wśród tych, którzy zajmują się marketingiem. Powstaje coraz więcej firm informatycznych, które zajmują się takimi usługami, jak pozycjonowanie stron czy inne metody marketingu, które powstały dopiero w ostatnim czasie.

Trzeba przyznać, że takimi nietypowymi i innowacyjnymi metodami możemy o wiele bardziej skutecznie dotrzeć do klientów niż korzystając z tradycyjnych metod reklamy.

Warto więc korzystać z takich nowatorskich metod marketingowych.

Wikipedia i URL

URL (ang.
Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych. URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie. Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator.

Widok do druku:

www.at-rem.pl